WS Planner

WS Planner on helppokäyttöinen, kevyt ja tehokas HR-ohjelmisto:

  • työsuhteiden ja -sopimusten hallintaan
  • lomien ja poissaolojen hallintaan
  • työvuorojen suunnitteluun
  • toteutuneiden tuntien keräykseen kulunvalvonnasta tai käsin kirjaukseen
  • tietojen sähköiseen siirtoon palkanlaskentajärjestelmään

WS Plannerin avulla suunnittelu- ja kirjaustyö voidaan hajauttaa organisaatioon. Silti kaikki tiedot ovat esimerkiksi talousyksikön tarkasteltavissa. Järjestelmä tuntee myös yrityksen organisaatiorakenteen ja tukee tuntitietojen hyväksymisprosessia.

WS Planner on helppo ottaa käyttöön. Voimme konvertoida tarvittavat tiedot työtekijöistä, osastoista ja ryhmistä Excel- tai csv-tiedostoista. Suunnittelemme yhdessä suunnittelu- ja hyväksymisprosessit ja otamme järjestelmän käyttöön. Järjestelmään tallennetaan tiedot työntekijöistä ja työsuhteista sekä suunnitelluista ja toteutuneista työtunneista, mutta ei varsinaisia palkkatietoja.

Järjestelmä on myös helppo käyttää. Näytöt ja valikot ovat selkeitä ja yksinkertaisia. Tarvittaessa annamme käyttötukea ja järjestämme koulutusta.

Lue lisää toiminnallisuudesta WS Plannerin esitteestä